Skrócenie aż o 75 procent czasu potrzebnego do wykrycia typowych awarii i przyspieszenie procesów odzyskiwania danych z dysków SSD – to rezultat współpracy jednego z największych producentów dysków SSD – SanDisk i specjalistów odzyskiwania danych Kroll Ontrack.
– Cieszy nas, że teraz możemy jeszcze lepiej wspierać użytkowników urządzeń SanDisk w sytuacjach związanych z utratą danych. Nasze doświadczenie, uzupełnione o wiedzę uzyskaną dzięki współpracy z SanDisk, pozwala na znaczne przyspieszenie procesów odzyskiwania danych, a tym samym zminimalizowanie przestojów związanych z brakiem dostępu do informacji, szczególnie dotkliwych dla klientów biznesowych – mówi Paweł Odor, główny specjalista polskiego oddziału Kroll Ontrack.
Proces odzyskiwania danych z dysków SSD jest pracochłonny i niejednokrotnie stanowi duże wyzwanie dla specjalistów. Użytkownicy tych nośników mierzący się z problemem utraty danych powinni być świadomi większej złożoności procesu przywracania informacji, niż ma to miejsce w przypadku klasycznych dysków HDD. Usługę odzyskiwania danych Kroll Ontrack poprzedza ekspertyza nośnika pod kątem możliwości przywrócenia danych. Ekspertyza zakończona jest raportem zawierającym listę plików wraz z opisem ich stanu. Na tej podstawie klient podejmuje decyzję o skorzystaniu z usługi. Następnie, informowany jest krok po kroku o przebiegu prac.
– Naszym głównym celem biznesowym jest dostarczanie pewnych, opartych o najnowsze technologie rozwiązań, których użytkownicy nie muszą obawiać się o bezpieczeństwo danych. Współpraca z Kroll Ontrack doskonale wpisuje się w tę strategię. W krytycznych sytuacjach nasi klienci mają teraz możliwość skorzystania ze skutecznej pomocy z zakresu odzyskiwania danych, przygotowanej z myślą o technologii SSD – podsumowuje Scott Glenn, starszy manager ds. globalnej współpracy i partnerstwa technologicznego w dziale rozwiązań pamięci masowej dla klientów SanDisk.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kroll-ontrack-wspiera-uzytkownikow-ssd-sandisk-w-zakresie-odzyskiwania-danych